Morgengruppen

Hvad får man når man køber en morgenplads?

Jeres barn kan benytte Sønderport SFO om morgenen inden skolen åbner. Morgenpasningen er fælles for SFO 1 og 2 og foregår i SFO 1-afd. på skolen.

I førskoleperioden, fra 1. maj og indtil skole - sommerferien er morgenpasningen på Stationen - den gamle stationsbygning, Sønderalle 33. Førskolebørn har automatisk morgenplads 1. maj til 1. august.

Til de børn der har morgenplads tilbyder vi morgenmad mellem kl. 6.20 til kl. 7.30.
Der kan vælges mellem A38 med hjemmelavet müsli, rugbrød, lune boller, havregryn og cornflakes. Børnene må ikke selv medbringe morgenmad.

Vi sender børnene i skole ca. kl. 7.50.

Hvad laver børnene om morgenen?

Der er to medarbejdere der møder ind om morgenen. Børnene spiser morgenmad, spiller
spil, tegner, leger og hygger sig.

Hvordan får man en morgenplads?

I skal benytte den digitale pladsanvisning via Holstebro Kommunes hjemmeside, eller den digitale hotline tlf.: 7020 0000 for at tilmelde jeres barn. I kan få en plads fra den ene dag til den anden.

Hvis man ikke længere har behov for morgenpladsen?

Hvis I ikke længere har behov for morgenpasning, skal I framelde pladsen via digital pladsanvisning eller
hotline tlf.: 7020 0000. Der er én måneds opsigelse fra den førstkommende 1. eller 15. i den pågældende måned.