Sønderlandsskolen

Kunst • kultur • musik

Skoleindskrivning 2024/2025

Som forælder til et kommende skolebarn, kan der være mange spørgsmål. Du kan finde vigtige tidspunkter og information omkring dit barns skolestart på www.holstebro.dk/skolestart

Hvis du er forælder til et barn, der skal begynde i skole næste skoleår, vil du i løbet af december modtage information omkring skoleindskrivning. Informationen modtager du via digital post.

Følg os på Facebook

Her kan du følge med i hvad der sker i Skolen og SFO'en, når vi deler vores oplevelser på Facebook.

Kontakt os

Her finder du kontaktoplysninger på ledelsen, det administrative personale og SFO.
Kontakt og åbningstider

En tryg start

Vi fokuserer på trivsel, leg og læring som forudsætning for elevernes udvikling.

0.-3. klasse

Fuld fart på fantasien

Eleverne på skolens mellemtrin bruger både krop og hjerne i målrettet undervisning.

4.-6. klasse

Klar til at komme videre

Uddannelsesparathed er et nøgleord i overbygningen. Her skaber vi hele mennesker.

7.-9. klasse

Opnå kommunikative kompetencer

I sprogklasserne bliver nyankomne børn i alderen fra 5 til 13 år undervist i dansk som andetsprog.

Sprogklasserne

Rammer for en indholdsrig fritid

Sønderlandsskolens SFO har tilbud til børn i 0.-2. klasse (SFO 1) og 3.-4. klasse (SFO 2).

Sønderport SFO

Musik, kunst og kultur for alle

Sønderlandsskolen er Holstebros kreative profilskole.

Farverig profil

Undervisningsmiljøvurderingen

Beskriver, hvordan elevernes undervisningsmiljø er på vores skole, og hvordan vi vil arbejde med at forbedre undervisningsmiljøet.

Vores vurdering