Tilmelding og priser

Tilmelding til SFO:
Som elev i Rolf Krake Skolens 0. – 4. klasse har man krav på en SFO-plads, såfremt man ønsker det.

Man kan tilmelde sig en heldagsplads eller en eftermiddagsplads – evt. en morgenplads.
Heldagsplads giver mulighed for at komme i ”morgenfritter” inden skoletid og SFO efter skole. I skoleferie kan SFO’en benyttes hele åbningstiden
Eftermiddagsplads giver mulighed for at komme i SFO hver dag efter skole. I skoleferier kan SFO’en benyttes fra normal skolestart til lukketid.
Morgenplads åbner mulighed for komme i Morgenfritter inden skole. I skoleferier kan SFO benyttes fra morgen åbningstid til normal skoledags slut tid.

Tilmelding sker ved hjælp af ”den digitale pladsanvisning” som du finder på Holstebro Kommunes hjemmeside www.holstebro.dk - Alt opskrivning og indmeldelse SKAL være digitalt.

Forældrene skal gå ind på www.digitalpladsanvisning via borger.dk eller via holstebro.dk – her logger de på med deres MIT.id

Forældrene er altid velkommen til at kontakte Pladsanvisningen for hjælp til opskrivning, de skal ringe når de sidder ved computeren, så guider vi dem.

Forældrene kan også ringe til den Digitale Hotline 7020 0000

Priser for børnepasning finder du her

Tilmelding og priser