SFO 2 - klubben

SFO 2 – Klubben er for børn fra 3. og 4. klasse.

Vi lægger vægt på børnenes medindflydelse og medansvar. I klubben vælger børnene i større grad selv de aktiviteter, de ønsker at være med til. I klubben har vi ingen fast spisetid for eftermiddagsmad. Børnene spiser når de er sultne. Eftermiddagsmaden kan opbevares i barnets skuffe, kurv eller i klubbens køleskab.

Vi har maddage i løbet af måneden, hvor børnene er med til at bestemme og tilberede den mad vi får.
Fødselsdage og afslutninger fejrer vi engang om måneden. Fødselsdagsbørnene bestemmer menuen. Sammen med Fælles fødselsdag, holder vi også klubmøde. På dette møde bliver der talt og diskuteret f.eks sprog og adfærd over hinanden, klubaktiviteter som børnene ønsker, indkøb til klubben m.v.

I Klubben må børnene bruge egne mobiltelefoner

SFO 2